tisdag 20 december 2011

Skönt med jobb

Har inte velat skriva nu innan.
I söndags var en dålig dag.
Helt slut i huvudet, ledsen mm
Allt kändes hopplöst.
Var skönt att gå till jobb i måndags :)

N har ju blivit sjuk.
Ska inte klaga han har bara varit sjuk typ 3ggr sen i september.
Fast efter att M varit hemma 2v så är det sjukt tråkigt och jobbigt.
Han börjar dock redan bli bättre :)

Kan inte riktigt släppa en sak.
Vet ej hur jag ska göra.
Dock tycker många att jag ska släppa det och inte lägga min energi på det....
Vilket är helt rätt.
Jag har gjort vad jag kan eller försökt...
Varför mår jag då dåligt och är ledsen?
Jo för det gör så j-la ont i hjärtat!

Nä nu ska jag njuta av min familj <3
Mina tre killar <3
Ska försöka slå in julklapparna.
Handla mat
Städa
 Förbereda mm :)
Önska snön kunde komma så hade det varit perfekt!

Snart är det Julafton
Kram kram






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar