söndag 25 december 2011

Mysig juldagsmorgon

Idag vakna vi alla efter att ha sovit väldigt gott.
M har fått vätske ersättning inatt i stället för vanlig ersättning.
(Vi fick besök av magsjuka/kräksjuka i fredags trots att vi höll dem hemma i torsdags från dagis)
Inget bajs än idag och inget kräk från M eller N sen i fredags.
Hungrig var M som bara den, ett gott tecken om inget annat.

Igår fira vi med bara min sida som redan blivit "smittad".
Efter mandelmusslor till Kalle åt vi god julmat.
Sen kom en mini tomte eftersom den riktiga tomten inte ville komma och bli sjuk...
Efter det att gästerna gått hem däcka vi alla i soffan.

Fina blommor från Mamma igår

Idag blir en mysig hemma dag.
T har satt upp min fina julklapp från mina tre killar <3


Sen har vi haft en riktig goe frukost med kaffe till mig i alla fall ;)
Nu sitter två av dem i soffan tittar på tv och myser.
Den minsta ligger redan utslagen och sover. Det är inte alltid lätt att vara sjuk...


N´s favorit julklapp just nu



 Några av julklapparna killarna fick. Sopbilen är en stor favorit och stolarna hoppar de upp och ner i. N´s stol har blivit prickig med ögon från M´s lego som ögonen ska sitta på egentligen...
Ja nu ser vi vems som är vems om inget annat ;)

Ha en fortsatt mysig jul!
Nu hoppas jag i alla fall att jag slipper bli sjuk eftersom jag är den ända som inte blivit dålig...
Sådan tur har jag väl inte men man kan väl hoppat :)
Kram kram






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar