onsdag 7 december 2011

...

Mår så där idag.
I bilen hem börja jag gråta.
Riktigt nere nu, känns hopplöst ibland.
Verkligheten kommer i fatt...
Både jag och T är mentalt trötta.
Känner musten gå ur mig, både med M och andra saker...

Hoppas snart att det vänder...
Önskar att jag skulle slippa vara ledsen.
Nä får väl inte bry mig om allt annat och bara fokusera på min familj i första hand...

Tycker så otroligt synd om M gå och ha ont hela tiden.
Öroninflammation igen och i båda öronen.
Inte konstigt att han sovit dåligt i en vecka och varit hysterisk tre kvällar/nätter.
Var på väg att spricka också.
Var upp om öron idag efter jobb.
Finns inte några tider innan jul och M fick tid den 1/2 för op.
Drygt att vänta när man vet att han lär bli sjuk igen innan...

Hoppas på en bättre natt.
Kram

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar