lördag 10 december 2011

Julbord

Igår var det julbord med jobb för både mig och T.
Jag var på spången i ljungbyhed med hela skånes verksamhet.
Riktigt kul att träffa alla mina gamla jobbarkompisar :)
Mycket att välja på bland julmaten.
Maten var superbra, blev så mätt.
Kl 23 bar det av hemåt och alla var trötta.

Jag igår
Nu sitter jag och har precis fått hem mina guldklimpar som varit hos sin mormor och morfar.
M var så trött så han sover fortfarande.
T också för den delen. (sov till M vakna 12)
Tror att M fortfarande har feber får kolla sen.
Tycker dock att hans hosta är bättre vilket är skönt.

Idag blir det att vara hemma för T vill nog inte göra så mycket.
Ikväll är det "så mycket bättre" och kanske någon bra film.
Imorgon ska jag försöka få hem en gran.
Vill ju ha den inne innan jag fyller år. Är lite av en tradition för mig.

Ha en bra dag
Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar