torsdag 15 december 2011

30

Idag blir man 30!
Känns sjukt konstigt att ha lämnat 20-talet ;)

Blev väckt av min man och N med sång och ett stort hårt paket.
Har i skrivande stund en som är 7-8år gammal.
När jag häromdagen sa till T att jag skulle slänga denna i väggen bestämde han sig :)
Så glad!
Tack så mycket :)
(dock blir det nog inte någon resa nu till nyår i alla fall)

Jag och M är hemma idag.
Han är mycket bättre nu.
Det var riktigt längesedan jag sett han så här glad och full av energi.
(tårarna kommer)
Han har behövt detta efter allt han varit med om i höst.
Nu senast var det ju både öroninflammation och en virusinfektion med blåsor samtidigt.
14dagar på antibiotika istället för 10 dagar...
Det har tagit tid för han att bli återställd kan jag säga.
På måndag är det 2v sen han var på dagis sist!
Blir kort vecka på dagis för T är hemma på fredag, skönt :)
Sen är de hemma i 3v!

Var ju hos ÖNH i tisdags igen.
Då kom vi fram till att han ska ha antibiotika profylaxiskt innan operationen.
Så han garanterat är frisk.
För han måste ha in rören tycker han.
Vilket känns bra, vill ju inte behöva boka om tiden...

Nu får jag nog se vad M hittar på för bus.
Sen blir det att förbereda för ikväll.
Pastasallad och tårta bjuder jag på...

Får se om någon kommer ;)
Kram kram







1 kommentar:

  1. GRATTIS!
    Hoppas du har haft en helt underbar dag.
    Många kramar/Jennifer

    SvaraRadera