måndag 23 januari 2012

Helgen sprang iväg

Oj vad helgen bara försvann.
Sprang 3ggr förra veckan och idag är det step, Yes!
I fredags var jag och T ute och åt själva, mycket mysigt <3
I Lördags var N o jag på kalas och på kvällen hade vi gäster.
Mycket trevligt :)

Igår var N och lekte med E och jag passa på att åka till Ikea.
Där jag råka tappa plånboken och de kalla upp mitt namn
 (fast det missa jag medans jag sprang upp och ner och leta, i bilen mm)
Sen fick jag o N mat hos C och sen fika vi innan vi åkte hem.
N var helnöjd att få leka så mycket.

Ny jobbe vecka nu.
Känner att snart är det dax för M's operation
Hoppas verkligen att han är frisk!
Håll tummarna :)
Sov utan mat till halv 6 imorse, NEVER HAPPEND BEFORE!!!!
Hoppas det är pga antibiotikan...

Imorgon är det mitt första styrelsemöte som ordförande! Wish me LUCK!
Samt att tavlan äntligen ska upp.
Vilken tavla undrar ni kanske???
Ska lägga upp bild sen ;)
Min tack tavla till all personal är det...

Ha en fortsatt bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar