lördag 28 januari 2012

Föreläsning och skillnaden på Lund & Hbg

Har blivit inbjuden till en föreläsning i Stockholm.
"Vi räddar för tidigt födda barn till livet - men sedan då?"
Hade så gärna åkt upp.
Dock om 2,5v... får nog inte ledigt så här sent.
Hade kunnat ta tåget upp och sen hem igen. Många timmar men det hade det varit värt.
Va kluven jag är ska jag fråga min chef?

Jag och C planerar även att åka ner till Neo i Lund
Mitt vatten gick i v28+5 och han kom i v29+2 så jag kom aldrig ner till Lund för någon intensivvård
Tycker det vore nyttigt att se hur där ser ut och vad många i föreningen upplevt.
Jag har min historia med mina känslor men jag vill skapa mig en förståelse för det är en stor stor skillnad på Lund och att bara vara i Helsingborg.
En väldigt stor skillnad är att M har aldrig haft respirator.....

Mina tankar finns ikväll hos ett litet Mirakel.
Livet är inte lätt...
Du är dock aldrig ensam
<3








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar