torsdag 12 januari 2012

Blä dag

Får man säga så?
N vakna med 39 graders feber inatt och M var vaken mellan halv 1 och halv 3.
Känner bara mig så nere.
Vet att jag har det bra om man jämför med andra.
Dock tycker jag att vi haft det tufft.
M har nu varit typ konstant sjuk sen i september.
förkyld, feber, ögoninflammationer, utslag, ofantligt många öroninflammationer, samt en ambulansfärd
och hostan, som kom tillbaka idag igen...
Kan jag tilllägga att han fortfarande vid 18månader inte sovit en hel natt!
Vaknar allt mellan 23 och 02...
Det gör ont i hjärtat ibland!



1 kommentar:

  1. Fy, tycker synd om er:( Förstår vad du menar med sömnen..Jobbigt för er som föräldrar samt för lilleman såklart. O alla sjukdomar, fy alltså. Jag tycker också det är jobbigt.. MEN nu vet man att det vänder så småningom.. Efter dom fyllt 3 år så brukar det bli bättre, försöker tänka så. Och att förhoppningsvis så gör det som starkare i sitt imunförsvar i framtiden.. Hoppet är det sista som sviker en;) Stor kram på er

    SvaraRadera