onsdag 25 januari 2012

Första styrelsemötet

Första styrelsemötet var igår.
Var där lite innan och lämna tavlan och fixa inför mötet.
Sekreterare blev vald mm.
Bestämt vad som ska hända ungefär detta året.
Mycket som ska uppdateras mm men roligt är det :)

Lite bilder jag tog igår...
Väcker lite minnen gör det dock...
Gick många gånger upp och ner för dessa korridorerna...
Föräldrarrummen till vänster i hela denna korridoren..

Mitt emellan föräldrar delen och salarna barnen var....Min lille låg en dag på sal 1 och resten på sal 2

Alla salarna till vänster och mjölkköket mm till höger...
Längst bort är utgången direkt framför sal 1 sen hittåt direkt efter kommer sal 2...
Så här såg det ut i korridoren igår...
Roligt att vara tillbaka nu när man inte ligger inne med honom utan för en bra sak :)

Idag är vi hemma pga att M hostar och är jätte slemmig och inte sovit mellan 23-02 inatt.
Måste bli bättre för att han ska kunna opereras på onsdag
Hoppas hoppas hoppas!
Ge oss lite tur!

Nu ska jag fortsätta mysa med min sjukling...
Redan sovit en gång idag får väl se hur det slutar... ;)

Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar