fredag 27 januari 2012

Friday evening

Här sitter jag framför datan
Jobbe veckan avklarad
Helgen och två arbetsdagar kvar innan M's op
Känns som han är bättre men man vet ju aldrig
Tar inte ut något i förskott...
pessimistisk men vi har inte tur just nu helt enkelt, har han hemma tills på onsdag i alla fall

Ska skriva en artikel till prematur tidningen Kontakts första nr till helgen.
Ska vara inne innan den 31januari.
Julgransplundringen ska med och så får jag lägga in lite fint att jag är ny ordförande....
Får hitta en bra bild på mig också ;)

Blir mycket "jobb" i helgen, ska börja på en ny arbetsplasering på måndag och måste läsa lite inför det...
Äntligen ska jag få blodgruppera och köra antikroppsscreenar :)
Gjorde inte lab delen när jag jobba i Lund så det ska bli spännande! 
Mycket att ta in men roligt.
Sen när man är varm i rocken blir det manuella och akuta också.
Känns bra att rotera arbetsplasering lite mer sen är det alltid bättre när man trivs!

Nog om mig nu blir det tv...
Tänker lite extra på en liten tjej som har det tufft nu finns ofta i mina tankar
Kram kram




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar