onsdag 30 november 2011

Rör

Äntligen!
Nu får mitt lilla hjärta rör!
Kanske inte det roligaste att behöva söva honom men så skönt det kommer att bli för honom.
10kg måste han väga och troligtvis väger han mer...
9,7kg sist...
En stor lättnad i hjärtat har infunnit sig.

Kan konstatera att M är mer lik mig och N mer lik T.
Vi båda är öronbarn men T behövde aldrig rör mendans jag fick rör vid 2års ålder.
Dessutom har jag pencillin allergi troligtvis M med men vi måste nog båda testa oss för att vara säkra!

Nä nu är det bara att vänta på operationsdatum...
Han var prioriterad så dec/jan är det dax.
Går tydligen på 15min.
Söva, in med rör, uppvak till eftermiddagen...

Hoppas nu han blir mycket friskare eller mindre sjuk om inget annat.
Slipper att alltid ha ont i öronen vid förkylningar och framförallt att han får sova mycket bättre!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar