torsdag 24 november 2011

Bank dag

Idag efter jobb var vi på banken.
Fixa allt möjligt och avsluta vårt byggkreditiv.
1,5h var vi där, slut i huvudet men super skönt att vara klar.

M´s utslag försvann redan mån/tis, riktigt bra.
Nu har han varit 4dagar på dagis :)
Nästa onsdag blir det återbesök för att kolla öronen.
Hoppas på en bra utgång!
Ska stå på mig om rör också...

Nu sover redan en helt slut M och jag ska mysa med N.
Imorgon är det kalas direkt efter jobb för lille T som fyllt 1år!
Ska bli roligt att träffas :)
Sen är det helg!

Idag går även mina tankar till en liten förtidig ängel som lämna jordelivet igår.
Kan inte tänka mig hur ont det gör....
Känner inte dem men tårarna rann ändå när jag läste det... <3
Tänder ett litet ljus ikväll...
Många kramar


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar