söndag 10 juni 2012

små saker & återbesök snart

Tänk att små små saker kan ge en sådan glädje
M hade öroninflammation för 5v sedan
Rekord länge sedan sist just nu ;)
Som sämst har det gått 5dagar efter avslutad behandling sen på det igen.

Så lycklig att mina barn är friska.
Blir så glad inombords det riktigt värmer i kroppen.
en sådan liten sak!!!!
Ljuset finns trotts allt.
För bara två månader sedan trodde jag inte att denna dagen skulle komma.
<3

På tisdag är det återbesök angående M's knuta.
Känner mig inte riktigt glad för att bara avvakta och hoppas på att den inte blir större.
Jag bara tänker och tänker på den ibland.
Hade ni inte velat veta lite mer om era barn hade haft en knuta i magen?
Något ofarligt eller inte...
En 2åring tycker jag inte att det precis är normalt att bara ett tu tre ha en knuta där.
Ultraljud var första steget om det skulle tänkas att utreda...
Steget efter det är att sticka en nål i den och ta ut celler för att kunna analysera...
Hur långt ska man ta det????
Så himla svårt...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar