torsdag 21 juni 2012

Om du bara kunde se mig

Om man bara kunnat sitta en hel dag och bara läsa
Ta en kopp kaffe i solen mm.



Nu njuter jag av en kopp kaffe och en snabb titt i boken ;)
Sen blir det att röja i hemmet inför imorgon.

Min stora sjukling mår bättre idag.
Hög feber igår.
Lillebror smitta han med sin förkylning och feber.
M är bara snorig nu.

N har inte varit sjuk på flera flera månader.
Helt ofattbart med tanke på hans bror som typ har varit konstant sjuk
men det skiljer nästan exakt 2,5 år på dagen.
Kan vara en fördel kanske jag hoppas det i alla fall!

Kramar


Ps. På onsdag är det 2 år sedan mitt vatten gick i vecka 28+6.
4 dagar senare titta fötterna ut...
 På 1h var han ute med ett akut kejsarsnitt.
16:48
Min mini <3

Mitt första möte med M. Kanske 10-20min gammal.
Tack alla som funnits på vår resa under dessa två åren!!!
Ni är guldvärda!
Ds.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar