onsdag 1 februari 2012

Allt gick bra på op idag :)

Så här såg Mini ut precis innan han fick lugnande inför operationen.




Tog endast dessa bilder eftersom jag hade inte telefonen på mera.
Efter lugnandet tog det typ 30min innan vi skulle in.
Groggy blev han så jag fick hålla om honom så att han inte slängde sig.
Titta roligt på sin öppna hand också ha ha

Jag fick följa med in på op.
Helt grönklädd och med mössa ;)
M ville inte andas i masken, han hade den på sig men höll andan!
Precis som hemma med astma medicinerna.
 Ingen ska ha det lätt ;)
Han kämpa emot som väntat. När han väl somna gick jag...
Tur att operationen bara vara typ 20-30min annars hade det varit jobbigt att vänta på honom.

Kom direkt in till honom på uppvaket efter operationen.
Allt hade gått bra. Blev informerad mm.
Pojken innan hade varit hysterisk.
M blev det också.
Vakna typ efter 1 min sköterskan o narkos läkaren gått.
 15-20min höll han på tills han lugna sig.
Sen blev han lugn och titta på tv i min famn.

En stund senare fick han glass.
När den var slut ville han ha mer.
Då fick han lite ersättning direkt och då blev han nöjd.
När han ätit fick vi åka hem.
Dock lite trött och lullig ;)


Lite mys nu i eftermiddag blir det allt...
Nu hoppas vi på att han slipper ha ont i öronen och hör bättre!
Kram kram





1 kommentar:

  1. Vad skönt att läsa att allt gick bra:) Har tänkt på er idag... Stor Kram till Max och hans duktiga mamma!

    SvaraRadera