torsdag 22 mars 2012

Sol på morgonkvisten

Idag är det min mans födelsedag
Vakna av att solskenet lyste upp morgonen
Mysigt
N gav sin pappa två presenter
Synd bara att han berätta vad det var innan han öppna paketet haha
Ha inte barn med när ni handlar ;)

Igår fick jag reda på en glad nyhet så roligt för dem <3

Försöker lägga vikt på allt positivt när jag kan.
Försöker komma upp över ytan
Behöver allt inför nästa vecka
Peppar mig själv plus att det är mycket som vi behöver ta upp och reda ut med M...
måndag är det EEG, tisdag både till öronläkaren och återbesök till neoläkaren (1,5års kontroll typ).
Dock blir de besöker på tisdag lite längre känns det som...
Blir att skriva ner allt i helgen så jag inte glömmer ;)

Nu ska vi mysa jag och mina små killar <3
Kram kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar