lördag 24 september 2011

Oj vad längesedan :(

Tiden bara springer iväg helt enkelt.
Jobbar på kommer in i nya rutiner.
I Hbg jobbar man mer självständigt, gör fler saker än i Lund,
Vilket är kul! Man utvecklas lite :)

Har varit på prematurträff och träffat nya spännande människor.
Starta med I.A en grupp för Helsingborg som heter "Prematur Hbg"
Någon som känner att de tillhör oss så är det bara att gå med :)

Mini har oxå officiellt börjat gå.
 För två veckor sedan börja han ta några steg...
Nu sen i torsdags går han fritt längre sträckor men ibland är det roligare att krypa :)

Nu ska jag återgå till mitt kaffe, brasan och kanske nya "mama"
Och i helgen ska jag mysa med mina barn
Kan ej förstå att man kan älska dem så mycket!
Jag är kär ;)

Kram kram
ps. några tips om vad ni vill se i bloggen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar