fredag 19 augusti 2011

Pyssel, pyssel & lite kaffe

Pyssel på högsta nivå har det varit för oss föräldrar på inskolningen...
Först måla ramen några gånger en dag
Dekorera ramen sen dag två!
Här är resultatet från mig..

Senare ska ett litet foto ta plats som fröknarna fotat på min pys!
Nu har första veckan gått.
40min utan mig idag och inga barn gnällde alls
peppar, peppar...
Nästa vecka kan vi inte bara sitta och dricka kaffe och snacka massa
Då ska vi lämna lite längre stunder!

M´s rutiner har också ändrats
Försöker inte att tvinga honom att vara uppe längre än tills vi kommer hem...
Sover då typ 2h och sen sover han inte mer på hela dagen.
Har dock slocknat typ halv 7-7 varje kväll.

Nu ska jag passa på att njuta en liten stund till
Trevlig helg
Kram Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar